För att få snabbast och smidigast hjälp av vår kundtjänst så rekommenderar vi att du kontaktar oss via vår chatt. Du hittar chattbubblan längst ner till höger på vår hemsida.
Chatten är bemannad av våra agenter vardagar mellan 9.00-14.00.
Utanför dessa öppettider har vi en chatbot som hjälper dig att hitta svar på vanliga frågor.
Önskar du kontakt med oss via telefon?
Vänligen registrera dig för återuppringning av oss i formuläret nedan.
Vill du veta vad status är i ditt ärende?
Du kan alltid se vad status är i ditt ärende på Mina Sidor. Logga in här och klicka dig vidare till den aktuella skadan för att se din nuvarande status.
Även om du inte ser något nytt på Mina sidor jobbar vi i bakgrunden med att till exempel påminna försäkringsbolagen om ditt ärende. För att du inte ska få för många notiser informerar vi dig endast när något relevant för dig sker.
Så snart vi har en uppdatering eller om vi eller försäkringsbolagen behöver komplettering från dig hör vi av oss via mejl.
Om du önskar kontakt via telefon eller mail, använd följande kontaktformulär för snabbast hjälp.
Fyll i dina uppgifter här så kommer vi kontakta dig: